Bulut Santral (Sanal Santral) Nedir?
Bulut Santral (Sanal Santral), bulut tabanlı internet üzerinden hizmet veren, şirketinizde telefon santrali bulundurmanıza gerek kalmaksızın, internetin olduğu her yerden tüm santral özelliklerini kullanabileceğiniz, internet tabanlı yeni nesil telefon santralidir.
Eski tip analog telefon santrallerin yerini alan sanal santralde (bulut santral) yatırım maliyeti gerektiren fiziksel bir santral kurulmasına gerek yoktur ve tamamen internet üzerinden çalışır. Yani internetin olduğu her yer sizin ofisinizdir!
Bulutsantralim ile, karmaşık kablo yapılarından kurtulabilir, teknolojik, esnek yapısı ve kullanıcı dostu ara yüzüyle destek ücreti ödemeden kendiniz yönetebilirsiniz.
Her şubeniz için ayrı bir santral yatırımı yapmanıza gerek olmadan tek bir bulut santral ile tüm şubelerinizin telefon santrali ihtiyacını karşılayabilir, şubeler arası iletişim maliyetlerinizi sıfırlayabilirsiniz.
VoIP Kullanmanın Avantajları
Yatırım maliyeti yoktur.
Bulut santral için kurulum ücreti ödemezsiniz. Aylık kiralama modeliyle sahip olabilirsiniz.
Taahütsüzdür.
Bulut Santral (Sanal Santral) için herhangi bir taahhüt altına girmezsiniz. İstediğiniz zaman hizmeti sonlandırabilme imkanınız vardır.
Hızlı kurulur.
Bulut santraliniz yarım gün içinde hazırlanır. Hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
Kesintisiz Erişim / İletişim
Bulut santral datacenter ortamında barındırıldığından dolayı internet ve elektrik kesintisine uğramaz. Numaranız lokasyonunuzdaki kesintilerden etkilenmez.
Güvenlidir.
Gelişmiş bulut teknolojisiyle uluslararası standartlarda güvenliğe sahiptir.
Ücretsiz Destek, Bakım ve Güncelleme
0850 numaralar ip tabanlı olduğu için arıza çıkarmaz ve bakım gerektirmez.
Kolay yönetilir.
Bulut Santral (Sanal Santral) internet ağının olduğu her yerden erişilip yönetilebilir. Kullanımı kolaydır.
Yüksek kapasitede hizmet verir.
Bulut santral sisteminde eş zamanlı olarak yüksek kapasitede çağrı alabilir, arama yapabilirsiniz.
Genişletmek kolaydır.
Bulut santralde dahili ve dış hat kapasitesinin arttırılması kolay ve maliyetsizdir. Her bir dahili artırımı için ip telefon kullanmak yeterlidir.
Yedeklilik, Akıllı Yönlendirme
Bulut Santral (Sanal Santral), lokasyonunuzdaki internetin kesilmesi durumunda çağrılarınızı otomatik olarak cep telefonlarınıza yönlendirir.
Taşınmak kolaydır.
Sanal santralinizi internet ağının olduğu her yerde kullanabilirsiniz. Taşınma gibi durumlarda sadece ip telefonlarınızı taşımanız yeterli olmaktadır.
Ücretsiz Entegrasyon
Kullanmış olduğunuz CRM ya da yazılımla bulut santralinizi entegre edebilirsiniz.
Yatırım maliyeti yoktur.
Bulut santral için kurulum ücreti ödemezsiniz. Aylık kiralama modeliyle sahip olabilirsiniz.
Taahütsüzdür.
Bulut Santral (Sanal Santral) için herhangi bir taahhüt altına girmezsiniz. İstediğiniz zaman hizmeti sonlandırabilme imkanınız vardır.
Bulut Santral (Sanal Santral) Özellikleri
Sesli Karşılama Menüleri
Sesli karşılama menüleri (IVR) ile şirketinize özel karşılama anonsları oluşturabilir, müşterilerinize tuşlama yaptırarak ilgili dahili ya da departmana kolayca ulaşmalarını sağlayabilirsiniz. Birden fazla dış hattınıza; mesai içi, mesai dışı ve öğle arası için farklı karşılama menüleri (IVR) oluşturabilirsiniz.
Kuyruk Yönetimi
Gelen çağrılarınızı kuyruk modülüyle, istediğiniz çağrı dağıtım stratejisine operatörlere dağıtabilir, operatörlerin müsait olmaması durumunda çağrıları bekleterek özel anonslar dinletebilir, bekleyen çağrılara ortalama bekleme süresi ve sırasını anons edebilirsiniz. Sanal santraliniz, kuyruk üzerinden dağıtılan çağrıların istatistiklerini tutmaktadır.
Çalma Grupları
Çalma gruplarına, departman veya birimlerle ilişkili dahilileri tanımlayabilirsiniz. Sizi arayan müşterilerinizi, karşılama menüsünde departman veya birimler için yaptıkları tuşlamaları çalma gruplarına yönlendirebilirsiniz. Böylelikle müşterilerinizin ilgili birime en hızlı şekilde bağlanmalarını sağlamış olursunuz.
Gelişmiş Dahili Yönetimi
Şirket personellerinizi bulut santralinizin (Sanal Santral) birer dahilisi olarak ayarlayabilir, her bir dahiliye özel tanımlamalar yapabilirsiniz.
Eş Zamanlı Sınırsız Çağrı
Sanal santraliniz eş zamanlı sınırsız çağrı karşılayabilir. Ayrıca voip numaraları (0850 v.b.) üzerinden sınırsız çağrı alabilir, santralinizle karşılayabilirsiniz.
Mesai İçi / Mesai Dışı / Öğle Arası Senaryoları
Sanal santralinizde, mesai içi ve mesai dışı için farklı karşılama senaryoları oluşturabilirsiniz. Öğle arası için de farklı bir karşılama senaryosu ayarlayabilirsiniz.
Anlık Kuyruk İzleme (Dashboard)
Kuyruk bazında ve genel olarak bekleyen, konuşan çağrılarınızı anlık olarak izleyebilir; Ortalama bekletme, ortalama konuşma süresini görüntüleyebilirsiniz. Servis hedefinizi kuyruk bazında girerek servis seviyenizi ölçebilirsiniz.
Operatör Meşguliyet Paneli
Dahililerinizin (Operatör) meşguliyet durumlarını santralinizin web arayüzünden anlık olarak izleyebilirsiniz.
Yazılım Entegrasyonu
Kullanmış olduğunuz yazılımınızla sanal santralinizi entegre ederek; gelen aramalarınızda, arayan kişi bilgilerini yazılımınız üzerinde POP-UP açabilir, yazılımınız üzerinden arama başlatabilir, görüşmelerinizin ses kayıtlarını yazılımınızdan dinleyip indirebilirsiniz.
Kaçan Çağrı Bildirimi
Sanal santral kaçan çağrı servisi, sizi arayıp ulaşamayan numaraları e-posta ile bildirir. İlgili kayıtları web arayüzünden de inceleyebilirsiniz.
Akıllı Telefon ve Tabletle Kullanım
Akıllı telefonunuza veya tabletinize yüklenecek bir uygulamayla bulut santralinizin dahilisi olabilir, görüşmelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Resmi Tatil Ayarları
Bulut santraliniz özel bir tanımlama yapmadan resmi tatillerde otomatik olarak mesai dışına senaryonuzu devreye alır. Bu özellik opsiyonel olarak değiştirilebilir.
Kara Liste Oluşturma
İstediğiniz numaraları kara listeye alarak bu numaraların sizi aramalarını engelleyebilirsiniz.
Telesekreter Kaydı
Bulut santralinizin dahililerine ulaşılamaması durumunda arayan müşteriniz telesekreter kaydı bırakabilir. Bırakılan telesekreter kayıtları dahiliye tanımlı e-posta adresine gönderilir.
Dahiliye Özel Dış Numara (CLI) Tanımlama
Dahililerinize özel dış hat tanımlayabilirsiniz. Tanımlanan dış numara (CLI), ilgili dahilinin dış aramalarında görünür.
Kuyruk İstatistikleri
Kuyruk modülü üzerinden alından çağrılar için, kuyruk bekleme istatistikleri, kuyruk çağrı istatistikleri v.b. istatistik ve raporlar yer almaktadır.